YourQuote
17/10/2013
|
Is het belangrijk, dan vind je zeker een manier om het te doen. Is iets niet belangrijk, dan vind je zeker een excuus om het niet te doen...
0 reactie(s)
|
YourQuote
19/01/2012
|
Marleen: als ik een klant aan de telefoon heb met een klacht, dan hoor ik dikwijls ook een echo uit de keuken :-)
0 reactie(s)
|
YourQuote
13/01/2012
|
Hendrik (Quotatis) over tegenslag: "een vliegtuig stijgt beter op met tegenwind"
2 reactie(s)
|
YourQuote
07/12/2011
|
Geoffrey (Telenet): kortgeleden vroeg ik iemand "Hoe heb je het aangepakt?". Ze zei: "ik heb een concreet en duidelijk kader gecreëert". Van een concreet en duidelijk antwoord gesproken :-)
1 reactie(s)
|
YourQuote
10/11/2011
|
Michel (Portakabin): "gratis" creëert geen vertrouwen bij de klant, en dus ook geen deal!
1 reactie(s)
|
YourQuote
24/10/2011
|
Kurt (Volvo De Smet Brussels): "er zijn geen problemen, er zijn enkel vaststellingen"
1 reactie(s)
|
YourQuote
20/10/2011
|
Bart (Volvo De Smet Brussels): "Als een klant zegt dat er een probleem is met zijn koelvloeistof, dan vraag ik: met de uwe of met die van uw auto?" :-)
3 reactie(s)
|
YourQuote
30/08/2011
|
Peter (Materialise): "bij bezwaren van klanten maakt het niet echt uit wat je zegt, als je maar elegant verder kunt met je verkoopgesprek" ...
0 reactie(s)
|
YourQuote
16/03/2011
|
Anne (Vanden Borre): cross sellen is vragen "zal ik bij deze printer 2 of 3 print cartridges laten meeleveren, dan bent u voor een tijdje gerust". Klanten kiezen meestal 2, dus nooit 0 of 1 :-)
1 reactie(s)
|
YourQuote
11/02/2011
|
Marc (Spikes): ga je elke dag goochelen of ontgoochelen?
1 reactie(s)
|
YourQuote
26/11/2010
|
Joke (Telenet): "verkopers zijn zeer creatief... in het maken van fouten :) "
1 reactie(s)
|
YourQuote
23/11/2010
|
Steven (Buy-Aid): "jij verkoopt jouw product, de klant verkoopt zijn excuses. Wie is de beste verkoper?"
1 reactie(s)
|
YourQuote
15/11/2010
|
Bram (Buy-Aid): "je trekt meestal de soort klanten aan die je liggen". Daarom moet je als verkoper blijven evolueren!
1 reactie(s)
|
YourQuote
06/10/2010
|
Dennis (Group D&I): Als de klant in het begin al vraagt "wat kost dat?", dan vraag ik "wel, hoe lang is een koord?" ;-)
1 reactie(s)
|
YourQuote
27/09/2010
|
Danny (Neopost): 'Veel verkopers plukken graag de laaghangende vruchten'
2 reactie(s)
|
home
Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be
Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)
SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be
|