Service
12/04/2015
Veel bedrijven zeggen "onze service maakt het verschil". Mijn vraag is dan: "waar verschilt jouw service dan fundamenteel van de concurrent?". De meeste bedrijven hebben hierop geen antwoord :-) 0 reactie(s)

Service
19/09/2014
Klachten opvangen: "ik begrijp dat dit vervelend is voor u", benadrukt het negatieve en is dus GEEN doeltreffende start... 0 reactie(s)

Service
12/07/2014
Een goede service leveren: als de klant klaagt, behandel dan eerst de klant, daarna pas het probleem! 0 reactie(s)

Service
18/02/2014
Service medewerkers geven de klant iets om op terug te kijken. Verkopers geven de klant weer iets om naar uit te kijken :-) 0 reactie(s)

Service
01/10/2012
Klachten hanteren is... eerst luisteren naar de klant om het vertrouwen te herstellen. Dan pas luisteren naar zijn probleem. 0 reactie(s)

Service
20/09/2012
Service medewerkers geven de klant iets om op terug te kijken. Verkopers geven de klant weer iets om naar uit te kijken :-) 0 reactie(s)

Service
20/10/2011
Zorg in de eerste plaats voor een fantastische service. Dat is een veel betere reden voor de klant om te blijven, dan een contract dat hem (een tijdje) bindt. 0 reactie(s)

Service
14/10/2011
Onze service is de beste. Dat zeggen alle bedrijven, dus waarin onderscheidt u zich echt van de anderen? 0 reactie(s)

home




Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be

Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)





SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be