Verkopen is...
18/09/2014
|
Verkopen is als verliefd zijn: verliefdheid geeft positieve spanning, vriendschap geeft rust. Verkopen geeft positieve spanning, service geeft rust :-)
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
13/07/2014
|
Verkopen is... eerst testen of de klant de moeite waard is om je tijd in te investeren :-)
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
20/03/2014
|
Verkopen is... het risico nemen om bezwaren en excuses te krijgen van de klant. Op veilig spelen werkt wel voor boekhouders, verzekeringsagenten, bewakingspersoneel, ... maar niet voor verkopers :-)
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
19/03/2014
|
Verkopen is... De deal afsluiten. Toch lees ik geregeld boeken als "hoe verkopen zonder de deal af te sluiten" :-)
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
24/01/2014
|
Verkopen is... niet een inventaris maken van de huidige toestand, maar een inventaris maken van hetgeen nodig is om tot een deal te komen!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
21/01/2014
|
Kortgeleden zei een verkoper mij "ik wil graag kunnen verkopen", en ze klonk overtuigd. Maar toen ik haar zei wat verkopen in essentie is, zei ze: "ja, maar dat wil ik niet" :-)
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
16/09/2013
|
Verkopen is... het tegengestelde van dienstverlenen... Dus zeker niet "vragen stellen om behoeften te ontdekken en deze vervolgens invullen" meer: hier
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
14/06/2013
|
Verkopen is... mensen gelukkig maken. De beste manier om zelf gelukkig te worden, is anderen gelukkig te maken. Verkopen is toch wel een prachtig beroep :-)
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
11/04/2013
|
Verkopen is... "moeilijke problemen" overbrengen in de vorm van "mooie uitdagingen"
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
21/12/2012
|
Verkopen is... ervoor zorgen dat de klant NU de deal afsluit. Elke minuut later kan er weer twijfel ontstaan met als gevolg... no deal...
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
02/10/2012
|
Verkopen is...deals afsluiten. De rest is optioneel :-)
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
22/06/2012
|
Verkopen is… elke aanleiding gebruiken om de deal af te sluiten!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
19/06/2012
|
Verkopen is… kwantiteit! Het aantal websitebezoekers, het aantal klantbezoeken, het aantal offertes, het aantal telefoontjes, het aantal eerste contacten, het aantal geopende deuren, … allemaal veel belangrijker dan de kwaliteit van uw verkoopaanpak :-)
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
18/06/2012
|
Verkopen is… nog steeds een knelpuntberoep!
1 reactie(s)
|
Verkopen is...
13/04/2012
|
Verkopen is... durven de deal af te sluiten, soms al heel vroeg in het gesprek. Vergeet niet dat wie op een verkoper afstapt, al de intentie heeft om te kopen, en dikwijls zelfs zijn keuze al heeft gemaakt. Dus afsluiten is zeker gepast!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
09/04/2012
|
Verkopen is... afstemmen op de leefwereld van de klant. Als je een dame van 60 voor je hebt, verwijs je niet naar de ervaringen die een tiener met het product had.
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
19/01/2012
|
Verkopen is... steeds meer een kwestie van snelheid: de klant klikt op de button op uw website, en verwacht na 30 minuten al uw telefoontje :-)
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
03/01/2012
|
Verkopen is... een galante vorm van pushen :-) . 27% van de verkopers durft "galant" te pushen, en haalt tot 80% van de deals binnen.
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
02/01/2012
|
Verkopen is... zeer ambitieuze doelstellingen stellen. Wie voor 60 gaat, zal 60 bereiken, wie voor 100 gaat, zal 100 bereiken!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
07/11/2011
|
Verkopen is... Eerst het vertrouwen van de klant winnen, dan pas komt de rest!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
28/10/2011
|
Verkopen is... na luisteren en de klant centraal zetten, ook de deal afsluiten voordat de concurrent dat doet!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
18/10/2011
|
Verkopen is... zo snel mogelijk aanvoelen of de klant gaat kopen... en er dan voor zorgen dat hij bij jou gaat kopen :-)
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
12/10/2011
|
Verkopen is... eerst even de tijd nemen om te kwalificeren: ga na of het wel de moeite loont om te starten met verkopen.
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
28/09/2011
|
Verkopen is... de opbrengst per aankoop maximaliseren :-)
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
16/08/2011
|
Verkopen is... Afsluiten! Toch durft 80% van de verkopers niet af te sluiten, de essentie van hun vak... Dat lijkt sterk op een taxichauffeur die niet durft auto te rijden :-)
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
08/06/2011
|
Verkopen is... Als de klant zegt "ik wil graag informatie", herformuleren met "u overweegt om het in huis te halen" :-) ...
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
04/05/2011
|
Verkopen is... in de eerste plaats... sympathiek zijn !
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
03/05/2011
|
Verkopen is... niet interessant zijn, maar geïnteresseerd zijn
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
11/04/2011
|
Verkopen is... jezelf graag motiveren, je laten motiveren door uitdagingen, door tegenvallers, door alles om je heen!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
06/04/2011
|
Verkopen is... upgraden en snelheid!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
31/03/2011
|
Durven en doen! De rest komt vanzelf wel door ervaring of training...
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
23/03/2011
|
Verkopen is... ongeduldig zijn op korte termijn en geduldig zijn op lange termijn!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
17/03/2011
|
Verkopen is... niet de prijs geven, ook niet de prijs verdedigen, maar de klant enthousiast maken voor de prijs!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
11/03/2011
|
Verkopen is... niets als vanzelfsprekend aannemen, maar alles testen en checken!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
04/03/2011
|
Verkopen is... soms je koppige trots achterwege laten: ook al heb je gelijk, toch krijgt de klant altijd gelijk!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
21/02/2011
|
Verkopen is... beter doen dan Al bundy (schoenenverkoper) !
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
17/02/2011
|
Verkopen is... enthousiasme creëren. Als je extravert bent en je gelooft en je product, dan komt enthousiasme vanzelf!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
01/02/2011
|
Verkopen is... een van de weinige beroepen die ook een passie voor het leven kunnen zijn!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
25/01/2011
|
Verkopen is... vanzelfsprekendheid en urgentie aantonen !
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
19/01/2011
|
Verkopen is... ook je verkoopvoorwaarden verkocht krijgen. Ze maken integraal deel uit van je product of dienst.
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
14/01/2011
|
Verkopen is... geloven in de deal! als je één keer denkt "het lukt toch niet", dan is het over en uit!
1 reactie(s)
|
Verkopen is...
11/01/2011
|
Verkopen is... de gatekeeper even respectvol behandelen als de beslisser!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
06/01/2011
|
Verkopen is... snelheid en upgraden! Hoge snelheid = meer klanten per dag, upgraden is meer omzet per klant!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
30/12/2010
|
Verkopen is... de deal afsluiten voordat iemand anders het doet!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
09/12/2010
|
Verkopen is... uw belangrijkste succesfactor!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
26/11/2010
|
Verkopen is... eerst creëren van gevoel van urgentie, en dan de deal afsluiten!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
24/11/2010
|
Verkopen is... er in geloven. Als je denkt "de klant gaat vandaag toch niet kopen", dan komt het zeker niet goed!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
03/11/2010
|
Verkopen is... in eerste instantie luisteren, observeren, signalen detecteren, ... Dus vooral met de klant bezig zijn!
2 reactie(s)
|
Verkopen is...
07/10/2010
|
Verkopen is... het woord "misschien" uit je woordenschat schrappen
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
01/10/2010
|
verkopen is... kwaliteit x kwantiteit. Dus ook het aantal klanten dat je elke dag bezoekt, telt!
2 reactie(s)
|
Verkopen is...
30/09/2010
|
Verkopen is... sterke metaforen gebruiken in plaats van directe communicatie. Best geen clichés, want dan onderscheid je je niet van de concurrent :-)
0 reactie(s)
|
verkopen is...
13/09/2010
|
Verkopen is... zorgvuldig je klanten kiezen. Je moet er namelijk nog heel lang zaken mee doen!
0 reactie(s)
|
verkopen is...
09/09/2010
|
Verkopen is... aftellen! Klanten zeggen gemiddeld 4 x neen voor ze ja zeggen, dus gewoon aftellen: nog 3 x neen te gaan, nog 2 x , ...
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
04/09/2010
|
Verkopen is... 3 evenwaardige keuzemogelijkheden geven aan de klant.
0 reactie(s)
|
verkopen is...
25/08/2010
|
Verkopen is... tevoren inschatten hoe je succesvol met het prijsbezwaar kunt omgaan
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
16/08/2010
|
Verkopen = afsluiten, Door af te sluiten creëer je de kans op JA en de kans op NEE WANT. deze zijn beide essentieel.
0 reactie(s)
|
home
Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be
Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)
SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be
|