leugentjes om bestwil
09/01/2015
|
Klanten willen in de eerste plaats een oplossing van de verkoper. Neen, klanten willen in de eerste plaats een oplossing van een dienstverlener!
0 reactie(s)
|
FUN
02/01/2015
|
Ik wens je van harte het allerbeste voor 2015: vooral veel zelfkennis, verantwoordelijkheidszin en inlevingsvermogen!
0 reactie(s)
|
Tevreden klanten
19/09/2014
|
Tevreden klanten? In veel zakelijke markten krijg je te maken met duur betaalde aankopers, die van nature altijd zeer ontevreden zullen zijn over de prijs :-)
0 reactie(s)
|
Sales Training
19/09/2014
|
Training geven is een proces van wederzijds testen en uitdagen: in het begin wordt de trainer getetst, daarna worden de deelnemers uitgedaagd om te groeien. Boek: Opleiden is uitdagen
0 reactie(s)
|
Service
19/09/2014
|
Klachten opvangen: "ik begrijp dat dit vervelend is voor u", benadrukt het negatieve en is dus GEEN doeltreffende start...
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
18/09/2014
|
Verkopen is als verliefd zijn: verliefdheid geeft positieve spanning, vriendschap geeft rust. Verkopen geeft positieve spanning, service geeft rust :-)
0 reactie(s)
|
Solution selling?
02/09/2014
|
Als ik de klant vragen stel over zijn problemen, dan groeit het vertrouwen wel... NOT. Het is andersom: als er vertrouwen is, mag je de klant vragen stellen over zijn problemen!
0 reactie(s)
|
home
| meer berichten
Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be
Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)
SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be
|