do's en don'ts
02/09/2014
|
Hoe meer informatie je geeft, hoe meer de klant heeft om over na te denken... en hoe groter de kans is dat het verkoopgesprek eindigt met "ik zal er eens over nadenken"
0 reactie(s)
|
do's en don'ts
01/09/2014
|
Hoe langer het verkoopgesprek duurt, hoe minder kans dat je die dag de deal krijgt...
0 reactie(s)
|
Solution selling?
31/08/2014
|
Adviserend verkopen is eigenlijk een extra service die je de klant biedt. Vraag er daarom geld voor!
0 reactie(s)
|
Proficiat!
30/08/2014
|
Je krijgt van Microsoft geregeld updates, dat klinkt goed! Maar eigenlijk zijn dit vooral herstellingen van bugs, problemen, fouten, ... Kwestie van positieve communicatie :-)
0 reactie(s)
|
Retro
15/07/2014
|
No discussions. Wie de discussie met de klant verliest, verliest zijn klant. Wie de discussie met de klant wint, ook. Dus, no discussions.
0 reactie(s)
|
Solution selling?
14/07/2014
|
De meeste oplossingen houden verandering in. Mensen hebben weerstand tegen verandering, dus ook tegen oplossingen. Wie een oplossing biedt, krijgt de deal dus niet automatisch. Enkel wie een verandering verkocht krijgt, die krijgt de deal!
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
13/07/2014
|
Verkopen is... eerst testen of de klant de moeite waard is om je tijd in te investeren :-)
0 reactie(s)
|
home
| meer berichten
Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be
Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)
SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be
|