MyQuote
15/09/2010
Als de klant 'neen, want...' zegt, dan ben je goed onderweg: nu enkel nog de reden van de neen wegnemen en je hebt een JA! 2 reactie(s)

do's en don'ts
14/09/2010
De sterkste vraag is niet 'wat hebt u nodig?', maar wel 'vertel eens over u?'. Eerst de klant, dan pas zijn/haar wensen! 0 reactie(s)

verkopen is...
13/09/2010
Verkopen is... zorgvuldig je klanten kiezen. Je moet er namelijk nog heel lang zaken mee doen! 0 reactie(s)

do's en don'ts
10/09/2010
Vraag de klant niet wie zijn leverancier is en wat deze doet, maar vraag wat er voor de klant nodig is om van leverancier te veranderen. 0 reactie(s)

verkopen is...
09/09/2010
Verkopen is... aftellen! Klanten zeggen gemiddeld 4 x neen voor ze ja zeggen, dus gewoon aftellen: nog 3 x neen te gaan, nog 2 x , ... 0 reactie(s)

leugentjes om bestwil
08/09/2010
Het grootste bijgeloof onder verkopers is dat je de klant niet mag tegenspreken... het mag dus zeker wel, je creëert er vertrouwen mee! 0 reactie(s)

do's en don'ts
07/09/2010
Psychologie: vervang je gedachte 'ik moet mijn klanten nog bellen' eens door 'ik wil graag mijn klanten nog bellen' ... 2 reactie(s)

home | meer berichten




Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be

Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)





SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be