do's en don'ts
11/04/2012
Zoek de gelijkenissen met de klant. Als de klant van katten houdt, en jij houdt van honden, zeg dan: "ik hou ook van huisdieren", en je zit direct op dezelfde golflengte! 0 reactie(s)

do's en don'ts
10/04/2012
Vind je klant je prijs te hoog, verdedig dan niet je prijs, maar vestig dan de aandacht op de andere aankoopcriteria! 0 reactie(s)

Verkopen is...
09/04/2012
Verkopen is... afstemmen op de leefwereld van de klant. Als je een dame van 60 voor je hebt, verwijs je niet naar de ervaringen die een tiener met het product had. 0 reactie(s)

do's en don'ts
17/02/2012
Verkoop iets meer dan je bedrijf vandaag aankan. Zo krijg jij de bestelbon en zo blijft jouw bedrijf marktconform! 0 reactie(s)

MyQuote
16/02/2012
Wie risicoschuw is, zal nog liever niets doen, dan een risico nemen. Verkopers durven het risico aan om soms te falen, jij ook? 0 reactie(s)

MyQuote
15/02/2012
Verkopen = Challengen. Durf uit te dagen, maar liefst wel op een galante manier :-) 0 reactie(s)

MyQuote
14/02/2012
Voor de realisten onder jullie... wie met beide voeten op de grond staat, komt geen stap vooruit, ook niet in de verkoop :-) 0 reactie(s)

home | meer berichten




Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be

Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)





SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be