do's en don'ts
12/01/2012
Stel geen vragen aan de klant waarvan het antwoord op internet te vinden is. Klanten ervaren dit gewoon als lastig, dus zeker niet als echte interesse. 1 reactie(s)

do's en don'ts
11/01/2012
Geef klanten iets waar ze NU METEEN van profiteren. Mensen krijgen nog liever NU 50 euro, dan over 3 maanden 100 euro :-) 1 reactie(s)

do's en don'ts
10/01/2012
Klanten kopen enkel als 3 voorwaarden vervuld zijn: ze houden van uw product, ze houden van uw bedrijf, en ze houden van u :-). Dus... zorg ervoor dat deze 3 zijn ingevuld! 0 reactie(s)

do's en don'ts
09/01/2012
Als de klant niet wil kopen, vraag dan nooit "waarom niet?". Dit levert enkel extra redenen en vooral excuses op. 0 reactie(s)

LINK
06/01/2012
Een super verhelderend filmpje: waarom bonussen en incentives NIET werken om te motiveren, integendeel: hier 0 reactie(s)

Copy/Paste
05/01/2012
De kerstman is bij iedereen populair omdat men er veel van verwacht :-) . Verkopers... copy/paste! 0 reactie(s)

Copy/Paste
04/01/2012
De leider van de (honden)roedel neemt in alle omstandigheden de leiding. Verkopers... copy/paste! 0 reactie(s)

home | meer berichten




Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be

Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)





SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be