Full Story
21/10/2011
|
SB Management heeft vorige week de skeelerprijs 2011 uitgereikt, voor het 4de jaar op rij. Full Story
0 reactie(s)
|
Service
20/10/2011
|
Zorg in de eerste plaats voor een fantastische service. Dat is een veel betere reden voor de klant om te blijven, dan een contract dat hem (een tijdje) bindt.
0 reactie(s)
|
YourQuote
20/10/2011
|
Bart (Volvo De Smet Brussels): "Als een klant zegt dat er een probleem is met zijn koelvloeistof, dan vraag ik: met de uwe of met die van uw auto?" :-)
3 reactie(s)
|
Verkopen is...
18/10/2011
|
Verkopen is... zo snel mogelijk aanvoelen of de klant gaat kopen... en er dan voor zorgen dat hij bij jou gaat kopen :-)
0 reactie(s)
|
Copy/Paste
17/10/2011
|
Voor bergbeklimmers telt maar één ding: het halen van de top van de berg. De rest is bijzaak. Verkopers... copy/paste!
0 reactie(s)
|
Service
14/10/2011
|
Onze service is de beste. Dat zeggen alle bedrijven, dus waarin onderscheidt u zich echt van de anderen?
0 reactie(s)
|
Tevreden klanten
13/10/2011
|
Tevreden klanten brengen op! Ze brengen natuurlijk pas op als ze ook uw facturen op tijd betalen. Verkoop dus ook uw betalingsvoorwaarden :-)
0 reactie(s)
|
home
| meer berichten
Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be
Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)
SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be
|