YourQuote
30/08/2011
|
Peter (Materialise): "bij bezwaren van klanten maakt het niet echt uit wat je zegt, als je maar elegant verder kunt met je verkoopgesprek" ...
0 reactie(s)
|
Sales Training
29/08/2011
|
Een van onze klanten schreef eind vorige week, na onze sales training: 'Beste Jan Roel, vriendelijk bedankt. U bent een ontzettend goede opleider!'. Dus warm aanbevolen: klik hier
0 reactie(s)
|
do's en don'ts
26/08/2011
|
Zeg niet "wij bieden...", want dan gaat het gesprek over uw product. Zeg daarom best "u krijgt...", dan gaat het gesprek over de klant!
0 reactie(s)
|
Copy/Paste
25/08/2011
|
Bij verleiden zijn de eerste 20 seconden doorslaggevend om de eerste indruk te maken. Verkopen... copy/paste :-)
1 reactie(s)
|
Nieuwe gezegdes
23/08/2011
|
met goede "closing" in de hand, komt de verkoper door het ganse land :-)
0 reactie(s)
|
22/08/2011
|
Vorige week ging ik nieuwe verlichting kopen... maar er was maar 1 verkoper, en wel 15 klanten. De meesten klanten gingen buiten zonder te zijn geholpen, ik was een van hen :( . Maar het was ongetwijfeld een heel goede verkoper :)
0 reactie(s)
|
MyQuote
22/08/2011
|
Je leert vooral uit je fouten, dus is het tijd om wat meer fouten te maken om vooruit te komen met je verkoopaanpak :-)
0 reactie(s)
|
home
| meer berichten
Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be
Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)
SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be
|