Verkopen is...
17/03/2011
|
Verkopen is... niet de prijs geven, ook niet de prijs verdedigen, maar de klant enthousiast maken voor de prijs!
0 reactie(s)
|
do's en don'ts
17/03/2011
|
zeg niet "ik heb de info niet, ik kan enkel afwachten". Zeg wel "ik ga voor u opzoeken wie de info heeft en bel u direct terug".
0 reactie(s)
|
YourQuote
16/03/2011
|
Anne (Vanden Borre): cross sellen is vragen "zal ik bij deze printer 2 of 3 print cartridges laten meeleveren, dan bent u voor een tijdje gerust". Klanten kiezen meestal 2, dus nooit 0 of 1 :-)
1 reactie(s)
|
15/03/2011
|
Een leverancier stuurde mij een offerte met een dubbele prijs, omdat hij mij een te kleine (onleuke?) klant vindt :-(
0 reactie(s)
|
leugentjes om bestwil
15/03/2011
|
klanten betalen graag veel omdat u veeleisende aandeelhouders hebt... NOT
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
11/03/2011
|
Verkopen is... niets als vanzelfsprekend aannemen, maar alles testen en checken!
0 reactie(s)
|
Copy/Paste
10/03/2011
|
Winners wijzen vooral naar zichzelf als er iets fout gaat. Verkopers... copy/paste!
0 reactie(s)
|
home
| meer berichten
Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be
Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)
SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be
|