Verkopen is...
17/03/2011
Verkopen is... niet de prijs geven, ook niet de prijs verdedigen, maar de klant enthousiast maken voor de prijs! 0 reactie(s)

do's en don'ts
17/03/2011
zeg niet "ik heb de info niet, ik kan enkel afwachten". Zeg wel "ik ga voor u opzoeken wie de info heeft en bel u direct terug". 0 reactie(s)

YourQuote
16/03/2011
Anne (Vanden Borre): cross sellen is vragen "zal ik bij deze printer 2 of 3 print cartridges laten meeleveren, dan bent u voor een tijdje gerust". Klanten kiezen meestal 2, dus nooit 0 of 1 :-) 1 reactie(s)


15/03/2011
Een leverancier stuurde mij een offerte met een dubbele prijs, omdat hij mij een te kleine (onleuke?) klant vindt :-( 0 reactie(s)

leugentjes om bestwil
15/03/2011
klanten betalen graag veel omdat u veeleisende aandeelhouders hebt... NOT 0 reactie(s)

Verkopen is...
11/03/2011
Verkopen is... niets als vanzelfsprekend aannemen, maar alles testen en checken! 0 reactie(s)

Copy/Paste
10/03/2011
Winners wijzen vooral naar zichzelf als er iets fout gaat. Verkopers... copy/paste! 0 reactie(s)

home | meer berichten




Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be

Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)





SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be