FUN
09/03/2011
|
Telefoneren kost per minuut weer evenveel als 25 jaar geleden, dankzij de GSM. Een super verkoopstrategie: verander gewoon het medium...
0 reactie(s)
|
MyQuote
08/03/2011
|
Als je de vragen van de klant in een te vroeg stadium beantwoordt, dan verliest hij snel zijn interesse!
0 reactie(s)
|
?
07/03/2011
|
Doe jij nog steeds dezelfde dingen als 2 jaar geleden om te verkopen?
0 reactie(s)
|
MyQuote
04/03/2011
|
Terugkomende op het vorige bericht: wie er gelijk heeft, maakt niet uit in de verkoop, daar gaat het immers uitsluitend om wie de deal afsluit
0 reactie(s)
|
Verkopen is...
04/03/2011
|
Verkopen is... soms je koppige trots achterwege laten: ook al heb je gelijk, toch krijgt de klant altijd gelijk!
0 reactie(s)
|
do's en don'ts
03/03/2011
|
Zeg niet "u kunt ons vergelijken met bedrijf X", zeg beter: "bedrijf X is vergelijkbaar met ons". Zet jezelf dus centraal!
2 reactie(s)
|
LINK
03/03/2011
|
Nieuw adviesartikel op onze website: Software met sleutel op de deur? Ja, maar eerst even bellen om de sleutel: klik hier.
0 reactie(s)
|
home
| meer berichten
Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be
Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)
SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be
|