do's en don'ts
19/08/2010
Met welk doel ga je straks naar de klant? Wat wil je bereiken? Als het niets te maken heeft met een (toekomstige) deal...think again! 0 reactie(s)

Link
18/08/2010
Download gratis uw handboek voor tevreden klanten: www.sb-boek.com 0 reactie(s)

Link
17/08/2010
volg ons nu ook op twitter (mirror van deze micro blog) 0 reactie(s)

MyQuote
16/08/2010
mensen kiezen meestal nog liever voor de sympathiekste verkoper dan voor het beste product... 0 reactie(s)

leugentjes om bestwil
16/08/2010
Als je maar lang genoeg volhoudt, dan tekent de klant wel... NOT 0 reactie(s)

FUN
16/08/2010
regio manager, account executive, business manager, business development manager, market manager, ... allemaal dekmantels voor "verkoper" :) 0 reactie(s)

Verkopen is...
16/08/2010
Verkopen = afsluiten, Door af te sluiten creëer je de kans op JA en de kans op NEE WANT. deze zijn beide essentieel. 0 reactie(s)

home | meer berichten




Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be

Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)





SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be