do's en don'ts
10/01/2011
Wacht niet tot de klant vragen stelt, maar begin zelf met vragen stellen! 0 reactie(s)

do's en don'ts
07/01/2011
het beste PRODUCT aanbieden is niet per se nodig. Om te verkopen moet je er in geloven dat JIJZELF de moeite waard bent . Zelfvertrouwen maakt het verschil, niet het product! 1 reactie(s)

Verkopen is...
06/01/2011
Verkopen is... snelheid en upgraden! Hoge snelheid = meer klanten per dag, upgraden is meer omzet per klant! 0 reactie(s)

do's en don'ts
05/01/2011
Als de klant zegt "ik bel u nog wel", ga dan zeker niet zitten wachten tot hij belt... 0 reactie(s)

FUN
05/01/2011
Sommigen kan je blij maken met mooie kleren, anderen met een snelle auto, ... Goede verkopers worden slechts blij door goede verkoopresultaten! 0 reactie(s)

LINK
03/01/2011
Goede voornemens voor 2011? Wordt alvast een "winner" dit jaar: hier 0 reactie(s)

FUN
31/12/2010
Ik wens je het allerbeste voor 2011: een goede gezondheid, veel liefde, veel verantwoordelijkheid en vooral... succes in de verkoop! 0 reactie(s)

home | meer berichten




Top Sales Training
Unieke sales training met direct
meetbaar resultaat én implementatie
training.sb-management.be

Bekijk meteen ook alle items per categorie!
persoonlijke ervaringen (17)
? (25)
Copy/Paste (30)
do's en don'ts (52)
Full Story (2)
FUN (34)
leugentjes om bestwil (13)
LINK (17)
MyQuote (55)
Nieuwe gezegdes (6)
Proficiat! (3)
Retro (2)
Sales Training (10)
Service (8)
Solution selling? (5)
Soorten klanten (8)
Tevreden klanten (16)
Verkopen is... (56)
YourQuote (16)
Zo kan het ook... (7)





SB Management | Gemeentestraat 152 | 3010 Leuven
0495 28 11 38 | e-mail ons | gebruiksvoorwaarden
Full site: www.sb-management.be